Sposoby załatwiania spraw

Formy kontaktu:
 

Staromiejski Dom Kultury udostępnia następujące formy kontaktu:

  • e-mail: sdk@sdk.pl lub sekretariat@sdk.pl
  • telefon: (+48) 228312375
  • złożenie pisma/wniosku przesyłką pocztową na adres:
    Staromiejski Domu Kultury, Rynek Starego Miasta 2, 00-272 Warszawa,
  • kontakt osobisty, w siedzibie SDK, w godzinach pracy 8:00 – 21.00 - adres siedziby:
    Staromiejski Domu Kultury, Rynek Starego Miasta 2, 00-272 Warszawa .

By skomunikować się z Nami można również skorzystać z usługi Tłumacz Migam - (usługa czynna: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00; sobota i niedziela w godz. 9.00 – 17.00) – w tym celu należy kliknąć w link: https://tlumacz.migam.org/warszawa-staromiejski-dom-kultury-rynek-starego-miasta-2 (link otwiera się w nowej zakładce przeglądarki).

W siedzibie SDK istnieje możliwość dostępu do usług tłumacza PJM osobiście, po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania.
Jeśli chcesz zgłosić zapotrzebowanie dostępu do usług tłumacza PJM skontaktuj się z z nami wykorzystując dogodny dla Ciebie sposób. Usługa będzie dostępna najwcześniej w przeciągu 7 dni. O stanie realizacji Twojego zapotrzebowania poinformujemy Cię w sposób, który określisz jako dogodny dla Ciebie.
 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością:


Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Piotr Sobieniak - mejlowo piotr.sobieniak@sdk.pl lub telefonicznie +48 22 831 23 75.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej instytucji:

  • Marcin Jasiński - Dyrektor Staromiejskiego Domu Kultury,
  • Adres: Rynek Starego Miasta 2, 00-272 Warszawa,
  • mejl: sekretariat@sdk.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.plotwiera się w nowej karcie (link otwiera się w nowej zakładce przeglądarki)

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskichotwiera się w nowej karcie (link otwiera się w nowej zakładce przeglądarki) i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

 

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba